رئیس هیات فوتبال  بندرعباس خبر داد:

باشگاه های بندرعباس ملزم به داشتن  یک تیم پایه در رقابت های شهرستان هستند 



رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس و رئیس کمیته آموزش هیات فوتبال استان هرمزگان پیرامون چشم انداز و برنامه های کمیته آموزش هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در سال ۱۴۰۱ با هم دیدار و گفت و گو کردند.
  
به گزارش صبح ساحل، در ابتدای این جلسه محمد احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس ، با استقبال از طرح ها و اهداف مدنظر کمیته آموزش استان ، خاطرنشان کرد:
در زمینه های مختلف با هیات فوتبال استان در هماهنگی و تعامل کامل هستیم و معتقدیم این تعامل موجب می شود امور مرتبط با اهداف مورد نظر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس سرعت بیشتری به خود بگیرد. 
وی با تشکر و قدردانی از نگاه مثبت  قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان نسبت به دغدغه های مطرح شده از جانب هیات فوتبال شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد:  در فصل جاری لیگ برتر فوتبال شهرستان ، باشگاه ها را ملزم به حضور یک تیم پایه در رقابت های لیگ های پایه شهرستان بندرعباس کرده ایم.   وی بیان داشت:  با راه اندازی سامانه بانک اطلاعات مربیان شهرستان بندرعباس از فصل جاری مربیان برای رهبری و هدایت تیم خود ملزم به ثبت  اطلاعات و مدارک مربیگری شان در سامانه بانک اطلاعاتی مربیان هستند. 
عارف دریس رئیس کمیته آموزش هیات فوتبال استان هرمزگان هم در این دیدار با بیان دیدگاه و نظر کمیته آموزش هیات فوتبال استان در توسعه سند چشم انداز بخش آموزش فوتبال ، با تاکید بر ارتباط مثبت کمیته آموزش هیات فوتبال استان و رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال افزود: این آمادگی را داریم که بتوانیم کلیه دوره های مختلف آموزشی را پس از نیازسنجی و درخواست رسمی هیات های فوتبال شهرستان های زیر مجموعه در تمامی رشته های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار کنیم .
وی بیان داشت: تمایل داریم مبنای کار کمیته آموزش استان بیشتر نظارتی باشد تا اجرایی ، و شهرستان ها با ایجاد ساختار و زیرساخت مناسب و استاندارد مد نظر afc خود میزبان و برگزار کننده دوره های مربیگری باشند.
رئیس کمیته آموزش هیات فوتبال استان هرمزگان در پایان  گفت :  در صورت استقبال و داشتن زیرساخت مناسب ، دوره مربیگری سطح A فوتسال آسیا ، دوره حرفه ایی مدیریت و سرپرستی فوتبال ، همچنین دوره مربیگری سطح A  فوتبال ساحلی و همچنین دوره مربیگری بدنسازی فوتبال سطح یک ایران را به هیات فوتبال شهرستان بندرعباس خواهیم داد.
التزام مربیان توسط هیات های فوتبال به شرکت در دوره‌های مربیگری و دانش افزایی بخش دیگری از گفتگوهای این جلسه بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها